Najczęściej zadawane pytania Zamówienia i płatność Jakie metody płatności są dostępne? Czy podczas zamówienia na paulaschoice.pl muszę opłacać dodatkowe podatki lub cła? Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu? Zobacz wszystkie Wysyłka Jakie są koszty dostawy i czas realizacji? W jaki sposób zostanie wysłane moje zamówienie?Co warto wiedzieć o sposobie dostawy? Zobacz wszystkie Zwroty Jaka jest polityka zwrotów i gwarancja satysfakcji? Jak zwrócić zamówienie? Zobacz wszystkie Bezpieczeństwo online Skąd mam pewność, że ta strona jest bezpieczna? Czy podanie danych karty przy zamówieniu jest bezpieczne? Zobacz wszystkie Pytania o produkty Czy testujecie produkty na zwierzętach? Które produkty są wegańskie? Dlaczego nie wszystkie produkty Paula’s Choice są dostępne w UE? Dlaczego nie oferujecie pełnej linii makijażu Paula’s Choice? Zobacz wszystkie Pomoc techniczna Mam problem ze stroną internetową – co zrobić? Mam konto, ale nie mogę się zalogować – co może być przyczyną? Why is it not letting me login? Czy strona wykorzystuje pliki cookies? Czy mogę zrobić zakupy, jeśli mam je wyłączone? Zobacz wszystkie