redirect.alert.null
Your browser's Javascript functionality is turned off. Please turn it on so that you can experience the full capabilities of this site.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolona/zadowolony z produktu Paula’s Choice, możesz go zwrócić w ciągu 60 dni od daty zakupu, a my zwrócimy Ci pełną kwotę za produkt (z wyłączeniem kosztów dostawy).
Gwarancja zwrotu pieniędzy nie wpływa na Twoje ustawowe prawo do odstąpienia od umowy.
Więcej informacji znajdziesz w Ogólnych warunkach Paula’s Choice.
Masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem naszej strony internetowej, zgodnie z postanowieniami Dyrektywy 2011/83/UE o prawach konsumenta oraz przepisami krajowymi – pod warunkiem spełnienia poniższych warunków:
Jeśli chcesz złożyć reklamację dotyczącą produktu lub usługi, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie lub wyślij wiadomość na adres: info@paulaschoice.pl. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. Zazwyczaj w ciągu jednego dnia, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania wiadomości. Jeśli rozwiązanie sprawy wymaga więcej czasu, w ciągu tych 14 dni otrzymasz potwierdzenie otrzymania reklamacji i przewidywany czas odpowiedzi. It is possible to file a complaint about a product or service via the via Stichting Webshop Keurmerk. Jeśli Twoja reklamacja nie zostanie rozwiązana w sposób satysfakcjonujący obie strony w rozsądnym terminie od momentu jej złożenia, może zostać przekazana do komisji arbitrażowej. Komisja Europejska udostępnia platformę internetowego rozstrzygania sporów (ODR), dostępną pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Jesteśmy gotowi do udziału w pozasądowym postępowaniu rozstrzygającym spory przed odpowiednim organem ds. ochrony konsumentów.