Zwroty

Jaka jest nasza gwarancja satysfakcji?

Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolona/zadowolony z produktu Paula’s Choice, możesz go zwrócić w ciągu 60 dni od daty zakupu, a my zwrócimy Ci pełną kwotę za produkt (z wyłączeniem kosztów dostawy).

Gwarancja zwrotu pieniędzy nie wpływa na Twoje ustawowe prawo do odstąpienia od umowy.

Jak mogę zwrócić zamówienie?

  • Zanim odeślesz produkt, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta i zgłoś chęć zwrotu.
  • Nie akceptujemy wymian produktów.
  • Jeśli odeślesz produkty bez wcześniejszego kontaktu z nami, zwrot może nie zostać prawidłowo przetworzony.
  • W wiadomości podaj numer zamówienia, nazwę zwracanego produktu oraz powód zwrotu.
  • Zapakuj zwracane produkty bezpiecznie i dołącz fakturę lub potwierdzenie zamówienia. Jeśli nie masz tych dokumentów, dołącz kartkę z numerem zamówienia i imieniem i nazwiskiem. 
  • Uwaga: Nie dołączamy etykiet zwrotnych do paczek. Adres do zwrotu otrzymasz od działu obsługi klienta po zgłoszeniu chęci zwrotu.
  • Zachowaj dowód nadania przesyłki. Bez dowodu nadania przesyłki w razie zaginięcia paczki nie będziemy mogli przetworzyć zwrotu.
  • Uwaga: akceptujemy wyłącznie potwierdzenie nadania przesyłki zawierające numer śledzenia i/lub adres zwrotny. Uwaga: dowód zakupu nie jest dowodem nadania.
  • Jeśli w ramach promocji otrzymałaś/otrzymałeś prezent lub dodatkowy produkt i chcesz zwrócić całe zamówienie, pamiętaj, że należy również odesłać otrzymany prezent – tylko wtedy możliwy będzie pełny zwrot środków. Jeśli zdecydujesz się zwrócić zamówienie, ale zachowasz prezent lub dodatkowy produkt promocyjny, od kwoty zwrotu zostanie odjęta jego wartość.
  • Zwrot środków nastąpi na tę samą metodę płatności, której użyto podczas składania zamówienia.
  • Nie przyjmujemy zwrotów pustych opakowań.
  • Zwroty po upływie 60 dni od daty zakupu nie będą akceptowane.
  • Nie przyjmujemy zwrotów produktów zakupionych u zewnętrznych sprzedawców.

Więcej informacji znajdziesz w Ogólnych warunkach Paula’s Choice.

Jak anulować zamówienie?

Masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem naszej strony internetowej, zgodnie z postanowieniami Dyrektywy 2011/83/UE o prawach konsumenta oraz przepisami krajowymi – pod warunkiem spełnienia poniższych warunków:

  • W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujesz nas mailowo lub listownie o chęci odstąpienia od umowy,
  • Po przesłaniu zgłoszenia, w ciągu 14 dni odeślij zamówienie na adres wskazany przez Paula’s Choice w wiadomości e-mail z instrukcjami zwrotu. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.
  • Po otrzymaniu informacji o odstąpieniu, Paula’s Choice zwróci pełną kwotę zakupu, w tym koszty standardowej dostawy (z wyłączeniem ewentualnych podatków innych niż VAT) w ciągu 14 dni.

Więcej informacji znajdziesz w Ogólnych warunkach Paula’s Choice.

Jak złożyć reklamację?

Jeśli chcesz złożyć reklamację dotyczącą produktu lub usługi, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie lub wyślij wiadomość na adres: info@paulaschoice.pl. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. Zazwyczaj w ciągu jednego dnia, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania wiadomości. Jeśli rozwiązanie sprawy wymaga więcej czasu, w ciągu tych 14 dni otrzymasz potwierdzenie otrzymania reklamacji i przewidywany czas odpowiedzi. It is possible to file a complaint about a product or service via the via Stichting Webshop Keurmerk. Jeśli Twoja reklamacja nie zostanie rozwiązana w sposób satysfakcjonujący obie strony w rozsądnym terminie od momentu jej złożenia, może zostać przekazana do komisji arbitrażowej. Komisja Europejska udostępnia platformę internetowego rozstrzygania sporów (ODR), dostępną pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Jesteśmy gotowi do udziału w pozasądowym postępowaniu rozstrzygającym spory przed odpowiednim organem ds. ochrony konsumentów.