Wysyłka During our Black Friday promotion, we expect big crowds. Your order may therefore be delivered a little later than you are used to from us. Unfortunately, due to ongoing strikes taking place throughout the UK, our delivery times are currently longer than usual. All our orders are picked and packed by hand; our warehouse is currently processing orders placed 2-3 days ago. We know that ordering new skincare products is exciting and we are so sorry that you are waiting longer than usual to receive yours. Please know that we are doing everything we can to get your order to you as quickly and safely as possible. How can I find out the status of my order? You will receive an email with your tracking number once your order has been dispatched, please use this tracking information for the most up-to-date status of your order. I have contacted you regarding the status of my order, why have I not received a reply? Our skincare experts are currently experiencing an increased number of order enquiries. If you have contacted us and not received a response, we are sorry that it is taking us longer than usual to get back to you. We are working very hard to reply to every call, email and message with the right information as quickly as we can. Thank you for your patience and understanding. Jakie są koszty wysyłki i czasy dostawy? KOSZT WYSYŁKI Czas dostawy (PON. - SOB.) Zamówienia poniżej 199 zł 11,90 zł 3 dni robocze Zamówienia powyżej 199 zł Bezpłatnie 3 dni robocze Wszystkie ceny podane są w polskich złotych. Kompensujemy emisję dwutlenku węgla powstającą podczas transportu. Nauka nie pozostawia wątpliwości – nasze codzienne decyzje mają wpływ na planetę. Dlatego kompensujemy emisję gazów cieplarnianych powstającą podczas transportu zamówień złożonych na naszej stronie. Współpracujemy także z niezależnymi ekspertami, aby precyzyjnie mierzyć nasz ślad węglowy i podejmować realne działania na rzecz ograniczenia wpływu na środowisko. POZNAJ SZCZEGÓŁY W jaki sposób zostanie wysłana moja przesyłka? Z najwyższą starannością – zależy nam, aby Twoje produkty dotarły w idealnym stanie. Nasze paczki wysyłamy za pośrednictwem inPost. Przesyłka zostanie dostarczona pod Twój adres w ciągu 3 dni roboczych. Aby sprawdzić dokładny status doręczenia, skorzystaj z linku do śledzenia przesyłki, który znajdziesz w wiadomości e-mail. Nie mam polskiego adresu do wysyłki. Czy możecie wysłać zamówienie do innego kraju? Tak. Mimo że na stronie paulaschoice.pl można podawać wyłącznie polskie adresy dostawy, nasze produkty możesz zamawiać z dowolnego kraju UE i wielu innych. Dania: zapraszamy na stronę paulaschoice.dk Niemcy i Austria: prosimy odwiedzić paulaschoice.de Holandia: prosimy odwiedzić paulaschoice.nl Belgia: zapraszamy na stronę paulaschoice.be Francja: prosimy odwiedzić paulaschoice.fr Włochy: prosimy odwiedzić paulaschoice.it Hiszpania: zapraszamy na stronę paulaschoice.es Inne kraje UE: prosimy odwiedzić paulaschoice-eu.com Szwajcaria: prosimy o rejestrację na stronie MeinEinkauf.ch, a następnie złożenie zamówienia na www.paulaschoice.de/en. Podczas składania zamówienia prosimy o upewnienie się, że używasz adresu dostawy MeinEinkauf.ch oraz adresu e-mail wygenerowanego dla Ciebie przez MeinEinkauf.ch. Stany Zjednoczone i Kanada: prosimy odwiedzić www.paulaschoice.com Inne kraje: www.paulaschoice.com/international Co jeszcze warto wiedzieć na temat sposobu wysyłki zamówienia? Jak tylko Twoja przesyłka zostanie nadana, wyślemy do Ciebie e-mail z fakturą oraz informacjami do śledzenia przesyłki. Koszty wysyłki są podane w polskich złotych i zostaną wyszczególnione osobno na Twojej fakturze. Wszystkie zamówienia będą wysyłane z naszego magazynu w Niemczech. Nie udało się doręczyć przesyłki? Prosimy o kontakt z inPost. Jeśli Twoja przesyłka nie dotrze w przewidzianym terminie, skontaktuj się z nami w ciągu 2 tygodni od planowanej daty dostawy. Możemy rozpocząć postępowanie wyjaśniające u przewoźnika wyłącznie w ciągu 2 tygodni od planowanej daty dostawy. Po upływie tego czasu nie będziemy mogli zapewnić rekompensaty ani dalszego wsparcia.