Pomoc dotycząca strony internetowejMam problem z działaniem strony – co mogę zrobić? Skontaktuj się z nami mailowo: info@paulaschoice.pl Jeśli to możliwe, podaj nazwę przeglądarki, typ urządzenia (komputer, telefon, tablet), adres strony (URL). Opisz problem – dołącz także komunikat o błędzie, jeśli się pojawił.Mam konto, ale nie mogę się zalogować – dlaczego pojawia się komunikat o błędnym haśle lub adresie e-mail? Why is it not letting me log in? Upewnij się, że Caps Lock nie jest włączony przez przypadek i spróbuj ponownie. Jeśli nadal nie możesz się zalogować, możesz zresetować swoje hasło.Czy strona wykorzystuje pliki cookies? Czy mogę korzystać ze strony bez włączonych cookies? Tak – nasza strona korzysta z plików cookies, które tymczasowo przechowują informacje na Twoim urządzeniu. Dzięki nim możesz m.in. dodawać produkty do koszyka. Jeśli masz wyłączone cookies w przeglądarce, nie będziesz w stanie złożyć zamówienia online.Dlaczego mój koszyk nie zapamiętuje dodanych produktów? Najprawdopodobniej masz wyłączone pliki cookies. Aby koszyk zakupowy Paula’s Choice działał prawidłowo, konieczne jest włączenie plików cookies w przeglądarce. Dzięki cookies strona może rozpoznać Cię podczas przeglądania – jeśli są wyłączone, nasz system może utracić Twoje dane, a produkty mogą znikać z koszyka.