Pomoc dotycząca strony internetowej

Mam problem z działaniem strony – co mogę zrobić?

Skontaktuj się z nami mailowo: info@paulaschoice.pl Jeśli to możliwe, podaj nazwę przeglądarki, typ urządzenia (komputer, telefon, tablet), adres strony (URL). Opisz problem – dołącz także komunikat o błędzie, jeśli się pojawił.

Mam konto, ale nie mogę się zalogować – dlaczego pojawia się komunikat o błędnym haśle lub adresie e-mail? Why is it not letting me log in?

Upewnij się, że Caps Lock nie jest włączony przez przypadek i spróbuj ponownie. Jeśli nadal nie możesz się zalogować, możesz zresetować swoje hasło.

Czy strona wykorzystuje pliki cookies? Czy mogę korzystać ze strony bez włączonych cookies?

Tak – nasza strona korzysta z plików cookies, które tymczasowo przechowują informacje na Twoim urządzeniu. Dzięki nim możesz m.in. dodawać produkty do koszyka. Jeśli masz wyłączone cookies w przeglądarce, nie będziesz w stanie złożyć zamówienia online.

Dlaczego mój koszyk nie zapamiętuje dodanych produktów?

Najprawdopodobniej masz wyłączone pliki cookies. Aby koszyk zakupowy Paula’s Choice działał prawidłowo, konieczne jest włączenie plików cookies w przeglądarce. Dzięki cookies strona może rozpoznać Cię podczas przeglądania – jeśli są wyłączone, nasz system może utracić Twoje dane, a produkty mogą znikać z koszyka.